Základná škola - Alapiskola, Školská 330, Jelenec

Prihlásenie
Novinky Kontakt Rozvrh Fotoalbum O škole Predmety Magyar Tagozat
Úvod BOBROVO - TESTY Testy: Základy práce s PC Testy: INFORMATIKA 5. ročník Testy: INFORMATIKA 7-8.ročník Medzinárodná súťaž iBobor 2014/2015 Praktické úlohy 5-9 roč. Š A C H Základy práce s počítačom pre 2-4. ročník Elektronické testovanie z matematiky a slovenského jazyka Finančná gramotnosť. SCRATCH 2 Offline editor TECHNIKA Technika - video Testy z techniky staré 5.A staré 5.B staré 6.A 6.B staré 7.A 7.B staré 8.A 8.B Prvá vlna

PaedDr. Ľuboš Michalík

staré 6.A 6.B

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INFORMATIKA: 12-18.5-26.5-2.6-9.6-16.6-23.6* predĺžené

Program IZY na stiahnutie tu: Izy.zip  rozbalte a spustite Izy.exe. Je tam aj návod ako sa programuje pohyb perom v súbore Izy_navod.png

Skúste si či sa Vám podarí naprogramovať podľa návodu úlohu 14/25. Pokiaľ sa Vám to nepodarí nevadí, po návrate do školy si to preberieme znovu.

Pokiaľ Vám to išlo skúšajte postupne riešiť úlohy 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16

 naprogramovať pohyb 

 

TECHNIKA 6.B 1.sk : 12-18.5-26.5-2.6-9.6-16.6-23.6
* predĺžené

Pozrieť si na EduPage po prihlásení prezentáciu
                      
Finančná gramotnosť - Ekonomika v domácnosti

 

=================================================================================

STARÉ

16-27.03.2020

INFORMATIKA:

Urobiť prezentáciu vo Worde alebo v Powerpointe s vašim priezviskom menom a triedou

Téma:     Koronavírus a ako sa mám správať, aby som zabránil jeho šíreniu a ochránil som seba aj svojich priateľov.

treba poslať na email LU.MICH@ZOZNAM.SK do 27.3.2020 

 

 

=====================================================================================

UTOROK 31. 3. 2020 od 9:15 na Dvojke.
Učitelia v štúdiu budú zadávať a riešiť informatické úlohy zamerané na
údajové štruktúry (grafy), ale aj na algoritmizáciu a tvorbu stratégií.
Program bude koncipovaný tak, aby žiaci doma pri tv obrazovkách pri
riešení úloh nepotrebovali počítač.

30.3-8.4 

Programujte Panáka : tu je odkaz PANÁK stiahnite a rozbalte a potom programujte jeho pohyb do trezoru

TECHNIKA:

Tu si precvičujte elektrozapojenia, najprv stiahnite súbor a potom ho spustite:

                                tu je odkaz: Elektro stavebnica na webe
                        skúste si zopakovať testy z techniky - tu je odkaz : Testy z techniky

Technika:15-24.4

Téma: Jednoduché stroje a mechanizmy.
Vypracovať prezentáciu: Kladka a kladkostroj(Jednoduché stroje)
*prezentáciu mi pošlite na môj email
LU.MICH@ZOZNAM.SK do 24.4

INFORMATIKA: 15-17.4

Bezpečnosť na internete:

Pozrite si nasledovné web stránky:    www.ovce.sk    www.bezpecnyinternet.sk

 

INFORMATIKA 6.A,B : 20-27.4

Programujte Panáka : tu je odkaz  Panak_B.zip stiahnite a rozbalte a potom programujte jeho pohyb do trezoru. V prípade že Vám na Vašom počítači tento program nefunguje skúste pozrieť programovanie priamo na webe kde netreba nič inštalovať je to program SCRATCH tu: SCRATCH

alebo si SCRATCH nainstalujte priamo do Vášho PC - návod je tu: SCRATCH - OFF-line

INFORMATIKA 6.B : 27.4    6.A:28.4

Všetci žiaci si preveria svoje vedomosti prihlásením sa na webstránke školy

https://zsjelenec.edupage.org/login/

a tento krát sa znovu otestujú ale už na web stránke školy a
nie na socrative.com

Technika 6.B 1.sk : 24.4

Téma: Jednoduché stroje a mechanizmy.

Teória: 

Pozrite si web stránku:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10319921345-rande-s-fyzikou/211563230150013-jednoduche-stroje

Vypracovať prezentáciu: Koleso na hriadeli a naklonená rovina (Jednoduché stroje)
*prezentáciu mi pošlite na môj email 
LU.MICH@ZOZNAM.SK do 27.4

 

INFORMATIKA: 5-11.5
Zopakovať pojmy, čo by som mal vedieť(zapísať do zošita): Algoritmus a Vývojový diagram.

Algoritmus:je konečná postupnosť presne definovaných inštrukcií na
splnenie určitej úlohy - postupnosť príkazov ako niečo vyriešiť

Vývojový diagram: je grafické zakreslenie algoritmu-riešenia.

Program IZY na stiahnutie tu: Izy.zip  rozbalte a spustite Izy.exe. Je tam aj návod ako sa programuje pohyb perom v súbore Izy_navod.png

Skúste si či sa Vám podarí naprogramovať podľa návodu úlohu 14/25. Pokiaľ sa Vám to nepodarí nevadí, po návrate do školy si to preberieme znovu.

Pokiaľ Vám to išlo skúšajte, Prepnite na voľnú tvorbu a programovaním kreslíte to čo sa páči Vám.

Pozrite si web stránku: